Nasz zespół

p. ANGELIKA 

studia podyplomowe „Edukacja Montessori w przedszkolu i szkole” Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Studia I stopnia: Edukacja wczesnoszkolna z językiem angielskim, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Wieltona w Legnicy.

Studia II stopnia: Pedagogika, specjalność- wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

“Poznawanie świata poprzez zmysły – specjalistyczne szkolenie z Integracji Sensorycznej oraz terapii ręki z wykorzystaniem dedykowanych pomocy terapeutycznych.” Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori w Poznaniu

Kurs “Montessori dla pedagogów, warsztaty metodyki teorii i praktyki w środowisku Montessori z dziećmi w wieku 2,5-6 lat” Akademia Edukacji Montessori w Poznaniu

Zafascynowana pedagogiką Marii Montessori i twórczą edukacją, rozpoczęła swoją przygodę z pracą z dziećmi jako opiekunka w niepublicznym żłobku Montessori, a następnie kontynuowała praktykę w przedszkolu o tym samym profilu. Zawsze uśmiechnięty nauczyciel z głową pełną oryginalnych pomysłów i niesłabnącym entuzjazmem, fantastycznie nawiązujący kontakt z dziećmi.

p.MAGDALENA 

studia podyplomowe “Montessori dla pedagogów” – Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, studia podyplomowe, edukacja przedszkola i wczesnoszkolna

Uniwersytet  Zielonogórski, Wydział Pedagogiki, Socjologii i Nauk o Zdrowiu – studia pierwszego stopnia

Akademia Wychowania Fizycznego – studia drugiego stopnia

szkolenie z pedagogiki M. Montessori”Pomóż mi zrobić to samemu” Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori w Poznaniu, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli: szkolenia: “Rozwój psychospołeczny dziecka”, “Zasady skutecznej komunikacji z rodzicami”, “Pokaż mi świat, pokaż mi naturę czyli jak planować zajęcia na świeżym powietrzu’, “Sensoryczne zabawy dla najmłodszych’, “Elementy muzykoterapii dla najmłodszych”, “Skuteczne sposoby wspierania wczesnego rozwoju mowy”.

Odpowiedzialna i pełna ciepła osoba. Szybko nawiązuje kontakt z dziećmi, jest bardzo cierpliwa i czuła na ich potrzeby. W pracy z dziećmi najbardziej ceni uśmiech i zadowolenie dzieci. Zdecydowana optymistka, zawsze uśmiechnięta i zawsze pełna mnóstwa pozytywnej energii. Miłośniczka zdrowego trybu życia i sportów wszelakich (szczególnie lekkoatletyki i wspinaczki), prowadzi zajęcia z gimnastyki korekcyjnej i rytmiki. Ma uprawnienia trenera Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Jest ponadto nauczycielem uzdolnionym muzycznie potrafiącym znakomicie wykorzystać tą umiejętność w pracy z dziećmi.

p.BEATA 

Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Wydział Studiów Edukacyjnych, studia pierwszego i drugiego stopnia, Pedagogika specjalna.

Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menedżerska, logopedia – studia podyplomowe.

Uniwersytet Wrocławski, Instytut Filologii Polskiej,  neurologopedia – studia podyplomowe.

Nauczyciel z wieloletnim stażem, posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi i  młodzieżą.. Liczne warsztaty, kursy szkolenia min. „diagnoza i terapia dziecka z wadą słuchu od 0 do 6 r.ż. (Polski Związek Logopedów),”Zajęcia plastyczne w rozwijaniu twórczych postaw dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” (Wojewódzki Ośrodek Metodyczny Poznań), „Dysleksja rozwojowa” (Polskie Towarzystwo Dysleksji), „Praca dziecka w świetle idei Korczaka” (Polskie Stowarzyszenie im. J. Korczaka krąg Wielkopolska) „Praca z dziećmi dyslektycznymi  metodą kinezjologii edukacyjnej p. Dennisona” (Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu.)

p. MAGDALENA

Polskie Centrum Montessori – roczny kurs edukacja dzieci w wieku przedszkolnym

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych, Kierunek: Edukacja Przedszkolna i wczesnoszkolna

Pedagogika planu daltońskiego – cerytyfikat Polskiego Stowarzyszenia Dalton

Jest osobą bardzo cierpliwą i bardzo ciepłą, zmotywowaną, ciekawą nowych doświadczeń. Obecnie uzupełnia wykształcenie na studiach magisterskich. Stara się nieustannie doskonalić swoje umiejętności oraz wiedzę pedagogiczną. To właśnie praca z dziećmi, obserwowanie ich kreatywności, ciekawości świata i spontaniczności sprawia jej najwięcej radości i motywuje do ciągłego poszerzania swojej wiedzy. Praktykę w zawodzie zdobywała pracując w żłobku oraz przedszkolu. O metodzie Montessori dowiedziała się na studiach. „Dziecko jest obietnicą i nadzieją ludzkości” – te słowa Marii Montessori pokazują jak wielka odpowiedzialność spoczywa na wychowawcach. Wierzy, że dzieci otoczone szacunkiem i miłością, którym dano możliwość bycia sobą, w których wzmacniano wiarę we własne siły, którym dano odczuć, że ich uczucia i potrzeby są ważne – zmienią świat na lepszy.

p. PAULINA 

Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Wydział Studiów Edukacyjnych, Kierunek: Pedagogika elementarna i terapia pedagogiczna.

Uniwersytet Humanistyczno-Społeczny SWPS, Kierunek: Psychologia, Specjalność: psychologia kliniczna.

Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej: 1,5 roczny kurs Terapii systemowej

“Poznawanie świata poprzez zmysły – specjalistyczne szkolenie z Integracji Sensorycznej oraz terapii ręki z wykorzystaniem dedykowanych pomocy terapeutycznych.” Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori w Poznaniu

Matematyka w pedagogice Montessori – kurs Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori w Poznaniu

Język angielski w pedagogice Montessori – kurs Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori w Poznaniu

Bardzo dobra znajomość języków obcych; język angielski oraz  język niemiecki bdb. znajomość  na poziomie B2 (certyfikat).

Rozmaite doświadczenia zawodowe, począwszy od aktywności w wolontariacie, po pracę na stanowisku wychowawcy grupy przedszkolnej, do dnia dzisiejszego praca na stanowisku socjoterapeuty – prowadząc grupy wsparcia.  Jako psycholog  wnikliwie interpretuje zachowania dzieci. Jak mówi o sobie – nauczanie to jej pasja, a szczególnie bliska są jej koncepcje humanistyczne, pozwalające Dziecku być tym, kim chce.

p. ANNA 

Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna, jednolite studia magisterskie, Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu (w trakcie)

Wzornictwo przemysłowe, studia pierwszego stopnia, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu

Wielbicielka sztuki i zwierząt. Postanowiła zmienić ścieżkę kariery tak, by była zgodna z jej największą pasją – dzieckiem, jako człowiekiem w ciągłym rozwoju. Ukończyła studia projektowe na Uniwersytecie Artystycznym i już wówczas swoje prace dedykowała najmłodszym. Metoda Marii Montessori jest jej szczególnie bliska, i to jej poświęcił pracę dyplomową. Bardzo zaangażowana i pełna pasji, swoje relacje z dziećmi buduje w atmosferze ciepła, dobrego humoru i szacunku.

p. LUCYNA  

“Dydaktyka Marii Montessori 2,5-6 lat” roczny kurs Centrum Edukacji Montessori w Poznaniu

studia podyplomowe: Wyższa Szkołą Pedagogiki i Administracji,  Wydział Edukacyjny, dydaktyka języka angielskiego w przedszkolu

studia drugiego stopnia: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek: wychowanie wczesnoszkolne i nauczanie początkowe

studia pierwszego stopnia:  Uniwersytet im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wydział Edukacyjny, kierunek: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna

“Poznawanie świata poprzez zmysły – specjalistyczne szkolenie z Integracji Sensorycznej oraz terapii ręki z wykorzystaniem dedykowanych pomocy terapeutycznych.” Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori w Poznaniu

Jest osobą otwartą, cierpliwą i pogodnie nastawioną do życia.Odkrywając metodę Marii Montessori utwierdziła się w przekonaniu, że kluczowe w rozwoju dzieci jest dawanie im w codziennym życiu szansy na bycie samodzielnym, aby mogły poznawać świat odkrywając swoją osobowość i budując poczucie własnej wartości. Praca z dziećmi daje jej poczucie ogromnego spełnienia i radości

p. MONIKA

 

Polskie Centrum Montessori – roczny kurs edukacja dzieci w wieku przedszkolnym (w trakcie)

Studia I stopnia; Państwowa Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu, Kierunek: Pedagogika

Zawsze uśmiechnięta, bardzo serdeczna i ciepła, z głową pełną pomysłów. Prywatnie mama przedszkolaka – Antosia. Od zawsze chciała pracować z dziećmi i tą przygodę rozpoczęła od pracy z najmłodszymi – w żłobku. Zafascynowana pedagogiką Marii Montessori chce być takim nauczycielem jak cyt.  “największą oznaką sukcesu dla nauczyciela jest bycie zdolnym, by powiedzieć , że dzieci pracują jakbym nie istniała”. Praca z dziećmi to to, co kocha najbardziej, a uśmiech na ich twarzach tylko utwierdza ją w przekonaniu, że wybrała właściwą drogę.

p. ALEKSANDRA

Polskie Centrum Montessori – roczny kurs edukacja dzieci w wieku przedszkolnym (w trakcie)

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych, Kierunek: Edukacja Przedszkolna i wczesnoszkolna (w trakcie)

Spokojna i pełna ciepła z bardzo dobrą znajomością j. angielskiego;  wieloletnia praca w wolontariacie utwierdziła ją w przekonaniu, że swoją drogę zawodową chce wiązać z dziećmi. Jak sama mówi, wie, że to one są przyszłością nas wszystkich, dlatego chce pomóc im jak najlepiej doświadczyć ich startu.