Nasz zespół

Monika Gołębiowska

dyrektor

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Prawa i Administracji, Kierunek Zarządzanie, studia I i II stopnia

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Edukacyjny, Zarządzanie oświatą – studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, Wydział Nauk Prawnych i Społecznych, Kierunek: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna – studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, Wydział Nauk prawnych i społecznych, Kierunek: przygotowanie pedagogiczne –  studia podyplomowe

Roksana Komolka

zastępca dyrektora, psycholog

SWPS Uniwersytet Humanistyczno-społeczny, Kierunek: psychologia

Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu, studia podyplomowe: przygotowanie pedagogiczne, kwalifikacje nauczycielskie

Polski Instytut Montessori, kurs wczesnej edukacji Montessori

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Metris, szkolenie; “Dziecko z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w przedszkolu”

Studium terapii i podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach-Integri TSR

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Uniwersytet SWPS, praktyk w zakresie metod “Kid’s Skills – Dam Radę” oraz “I’m proud of you – jestem z Ciebie dumny”

Beata Molińska

pedagog specjalny, neurologopeda

Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Wydział Studiów Edukacyjnych, studia pierwszego i drugiego stopnia, Pedagogika specjalna.

Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menedżerska, logopedia – studia podyplomowe.

Uniwersytet Wrocławski, Instytut Filologii Polskiej,  neurologopedia – studia podyplomowe.

Nauczyciel z wieloletnim stażem, posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi i  młodzieżą.. Liczne warsztaty, kursy szkolenia min. „diagnoza i terapia dziecka z wadą słuchu od 0 do 6 r.ż. (Polski Związek Logopedów),”Zajęcia plastyczne w rozwijaniu twórczych postaw dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” (Wojewódzki Ośrodek Metodyczny Poznań), „Dysleksja rozwojowa” (Polskie Towarzystwo Dysleksji), „Praca dziecka w świetle idei Korczaka” (Polskie Stowarzyszenie im. J. Korczaka krąg Wielkopolska) „Praca z dziećmi dyslektycznymi  metodą kinezjologii edukacyjnej p. Dennisona” (Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu.).

Wiktoria Kasińska

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Kierunek: Pedagogika, Specjalizacja: poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna, studia drugiego stopnia

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Kierunek: Pedagogika, Specjalizacja: resocjalizacja, studia pierwszego stopnia

Szkoła Językowa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, certyfikat biegłości językowej B2 z języka angielskiego

Centrum Uśmiechu Dziecka, roczny kurs “Pedagogika przedszkolna M. Montessori ”

Przyświeca jej założenie, które mówi, że dzieci są istotami wolnymi, inteligentnymi, twórczymi. Natomiast dorośli powinni wspierać dziecko, zapewnić mu otoczenie, dzięki któremu będzie mogło rozwijać się, zachowując przy tym wolność i autonomię dziecka. 

Jest osobą empatyczną, wyrozumiałą, cierpliwą. Praca z dziećmi sprawia jej wiele radości. Prywatnie uwielbia spędzać czas z rodziną, najbliższymi oraz dwoma czworonogami. Natura jest nieodłącznym elementem jej życia. Poznaje ją podczas częstych spacerów, jeździe na rowerze oraz podróży. Od niedawna próbuje swoich sił w jeździectwie, a jej nowo odkrytą pasją jest cukiernictwo. 

Magdalena Zazula

Polskie Centrum Montessori – roczny kurs “Edukacja dzieci w wieku przedszkolnym”

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych, Kierunek: Edukacja Przedszkolna i wczesnoszkolna

Pedagogika planu daltońskiego – cerytyfikat Polskiego Stowarzyszenia Dalton

Jest osobą bardzo cierpliwą i bardzo ciepłą, zmotywowaną, ciekawą nowych doświadczeń. Obecnie uzupełnia wykształcenie na studiach magisterskich. Stara się nieustannie doskonalić swoje umiejętności oraz wiedzę pedagogiczną. To właśnie praca z dziećmi, obserwowanie ich kreatywności, ciekawości świata i spontaniczności sprawia jej najwięcej radości i motywuje do ciągłego poszerzania swojej wiedzy. Praktykę w zawodzie zdobywała pracując w żłobku oraz przedszkolu. O metodzie Montessori dowiedziała się na studiach. „Dziecko jest obietnicą i nadzieją ludzkości” – te słowa Marii Montessori pokazują jak wielka odpowiedzialność spoczywa na wychowawcach. Wierzy, że dzieci otoczone szacunkiem i miłością, którym dano możliwość bycia sobą, w których wzmacniano wiarę we własne siły, którym dano odczuć, że ich uczucia i potrzeby są ważne – zmienią świat na lepszy.

Zuzanna Łuczak

Wyższa Szkoła Nauk Stosowanych, Wydział Nauk społecznych, Kierunek: Psychologia (w trakcie)

Zawsze uśmiechnięta, ciepła i cierpliwa. Zamiłowanie do pracy z dziećmi miała od zawsze, dlatego swoją przyszłość chce wiązać właśnie z nimi. Praca z najmłodszymi sprawia jej wiele radości i daje ogromną satysfakcję; przebywając z nimi stara się widzieć świat ich oczami, który jest pełen ciekawości i inspiracji. W wolnym czasie  czyta książki, spaceruje, jednak największą pasją jest szydełkowanie maskotek dla najmłodszych.

Wiktoria Pinkowska

Centrum Uśmiechu Dziecka w Poznaniu, ” Język angielski w pedagogice Marii Montessori” kurs I i II stopnia

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Pedagogicznych, Kierunek : edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z językiem angielskim (w trakcie)

Ciepła, wesoła i zawsze uśmiechnięta, posiada duże chęci samodoskonalenia się w różnych dziedzinach. Podczas pracy z najmłodszymi stawia przede wszystkim na przekazanie wiedzy w przyjemny sposób poprzez muzykę i sztukę. Swoją ścieżkę obrała dzięki rocznej pracy w wolontariacie. To właśnie ten szczególny krok pokazał jej, jaka współpraca z dziećmi jest wartościowa i pogodna. Prywatnie jest miłośniczką literatury, gier planszowych oraz jedzenia z różnych stron świata.”

Barbara Sikora

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Psychologii, Kierunek: psychoterapia zaburzeń psychicznych i animacja społeczności lokalnych 

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Filozofii, Kierunek: filozofia i komunikacja społeczna

Sapienza Universita Roma 2022/2023- Psychologia w ramach programu Erasmus

Certyfikat biegłości językowej FCE B2 – Wydział Psychologii i Kognitywistyki Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu

Kurs: “Komunikacja metodą dr Thomasa Gordona, pozytywna dyscyplina w praktyce psychologa edukacji”  Edu Centrum przy Wydziale Psychologii i Kognitywistyki Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu

Szkolenia “metodyka pracy z dziećmi, organizacji przestrzeni w zabawie oraz istoty dbania o układ nerwowy w pracy z emocjami” – Instytut Małego Dziecka w Poznaniu

Kurs na wychowawcę wypoczynku – Instytut Małego Dziecka w Poznaniu

Laureatka V edycji konkursu study@research – kierownictwo nad indywidualnym projektem badawczym z obszaru badań narracyjnych w psychologii (od 03/2022 – obecnie)

Jest osobą otwartą, cierpliwą i ciekawą świata. Wierzy, że wspieranie rozwoju dzieci odbywa się poprzez budowanie z nimi relacji opartej na szacunku, poszanowaniu granic i wrażliwości na ich potrzeby. Obserwacja rozwoju dzieci daje jej dużo radości i satysfakcji. Praca i codzienne rozmowy z nimi nie przestają jej zaskakiwać. Szczególnie ważne jest dla niej indywidualne wspieranie emocjonalnego rozwoju dzieci i ich umiejętności do zaopiekowania się własnymi emocjami. Wolny czas lubi spędzać aktywnie, w otoczeniu natury. Jest miłośniczką podróży, tańca i włoskiej kuchni.

 

Zuzanna Żaglewska

Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa, Studiów Społecznych, studia drugiego stopnia, kierunek: Psychologia kliniczna – w trakcie

Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa, Studiów Społecznych, studia pierwszego stopnia, Kierunek: Psychologia emocji

Szkolenie: Rozwój emocjonalny dziecka od narodzin do wieku nastoletniego – Psychologia pod Lupą (certyfikat)

Szkolenie: Lęk i mechanizmy obronne –  Psychologia pod Lupą (certyfikat)

szkolenie: “Zaburzenia osobowości – rozpoznanie i wstęp do pracy terapeutycznej” (certyfikat) Centrum Psychologiczne Psychotesto

szkolenie: Trudne zachowania dzieci w szkole/przedszkolu – Instytut Doskonalenia Logopedów

Cambrige Assessment English- certyfikat znajomości j. angielskiego B2

Szkolenie: Trudne zachowania w szkole/przedszkolu, Instytut Doskonalenia Logopedów (certyfikat)

Umiejętności osobiste – Polska Akademia Rozwoj Przedsiębiorczości (certyfikat)

Warsztat: Diagnoza psychologiczna dzieci i młodzieży, Centrum Psychoterapii i Coachingu – w trakcie

Kurs: Poradnictwo psychologiczne dla dzieci, Psychologia pod Lupą – w trakcie

 

Wrażliwość, wyrozumiałość i ciepło to cechy charakteryzujące Zuzannę. Posiada ogromny pokład miłości, którą chce się dzielić z innymi. Ważne dla niej jest wspieranie dzieci w trudnościach, jakie napotykają i emocjach, z którymi sobie nie radzą. Uważa, że dzieci to nasza przyszłość i chce mieć wkład w ich rozwój. Jest w trakcie studiów, jednak to nie koniec jej edukacji, ponieważ według niej ciągły rozwój jest kluczowy, by udoskonalać swoje kompetencje. Jest miłośniczką zwierząt i różnego rodzaju kuchni świata, a rodzina jest dla niej najważniejsza.