Nasz zespół

Monika Gołębiowska

dyrektor

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Prawa i Administracji, Kierunek Zarządzanie, studia I i II stopnia

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Edukacyjny, Zarządzanie oświatą – studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, Wydział Nauk Prawnych i Społecznych, Kierunek: Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna – studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, Wydział Nauk prawnych i społecznych, Kierunek: przygotowanie pedagogiczne –  studia podyplomowe

Roksana Wyrzykowska

wicedyrektor, psycholog

SWPS Uniwersytet Humanistyczno-społeczny, Kierunek: psychologia

Wyższa Szkoła Nauk o Zdrowiu, studia podyplomowe: przygotowanie pedagogiczne, kwalifikacje nauczycielskie

Polski Instytut Montessori, kurs wczesnej edukacji Montessori

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Metris, szkolenie; “Dziecko z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego w przedszkolu”

Studium terapii i podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniach-Integri TSR

Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń Uniwersytet SWPS, praktyk w zakresie metod “Kid’s Skills – Dam Radę” oraz “I’m proud of you – jestem z Ciebie dumny”

Beata Molińska

pedagog specjalny, neurologopeda

Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Wydział Studiów Edukacyjnych, studia pierwszego i drugiego stopnia, Pedagogika specjalna.

Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menedżerska, logopedia – studia podyplomowe.

Uniwersytet Wrocławski, Instytut Filologii Polskiej,  neurologopedia – studia podyplomowe.

Nauczyciel z wieloletnim stażem, posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi i  młodzieżą.. Liczne warsztaty, kursy szkolenia min. „diagnoza i terapia dziecka z wadą słuchu od 0 do 6 r.ż. (Polski Związek Logopedów),”Zajęcia plastyczne w rozwijaniu twórczych postaw dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” (Wojewódzki Ośrodek Metodyczny Poznań), „Dysleksja rozwojowa” (Polskie Towarzystwo Dysleksji), „Praca dziecka w świetle idei Korczaka” (Polskie Stowarzyszenie im. J. Korczaka krąg Wielkopolska) „Praca z dziećmi dyslektycznymi  metodą kinezjologii edukacyjnej p. Dennisona” (Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu.).

Wiktoria Kasińska

nauczyciel

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Kierunek: Pedagogika, Specjalizacja: poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna, studia drugiego stopnia

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Kierunek: Pedagogika, Specjalizacja: resocjalizacja, studia pierwszego stopnia

Szkoła Językowa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, certyfikat biegłości językowej B2 z języka angielskiego

CUD  – Centrum Uśmiechu Dziecka w Poznaniu, roczny kurs “Pedagogika przedszkolna Marii Montessori ”

Certyfikat: “Inspiracje Marii Montessori” Centrum Edukacji i Animacji

“Pomóż mi zrobić to samodzielnie.” – te słowa Marii Montessori podkreślają naturalną chęć dzieci do samodzielnego odkrywania świata. Inspirując się nimi, z pasją angażuje się w wspieranie samodzielności dzieci, jednocześnie dbając o rozwój emocjonalny, pomagając im odkrywać i rozumieć otaczający je świat. Przyglądanie się dziecięcej ciekawość i radości z odkrywania przez doświadczanie przynoszą jej poczucie szczęścia i spełnienia, a obserwowanie rozwoju dzieci oraz inspirujące rozmowy z nimi są dla niej bezcennym źródłem motywacji. Prywatnie ceni czas spędzany z najbliższymi i dwoma psimi przyjaciółmi, a w wolnych chwilach próbuje różnych form aktywności fizycznej. Rozwija swoją pasję do cukiernictwa.

Magdalena Zazula

nauczyciel

Polskie Centrum Montessori – roczny kurs “Edukacja dzieci w wieku przedszkolnym”

Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Studiów Edukacyjnych, Kierunek: Edukacja Przedszkolna i wczesnoszkolna

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych Varsovia, Kierunek: Pedagogika szkolna oraz diagnoza i terapia pedagogiczna studia I stopnia (w trakcie)

Instytut Studiów Podyplomowych szkolenie: strategie i techniki komunikacji motywującej i empatycznej

Pedagogika planu daltońskiego – cerytyfikat Polskiego Stowarzyszenia Dalton

W swojej pracy stawia na indywidualne podejście, dostosowując metody nauczania do potrzeb i zainteresowań każdego dziecka. Kładzie nacisk na rozwijania samodzielności, odpowiedzialności i wewnętrznej motywacji u dzieci. Tworzy przestrzeń, w której każde dziecko czuje się szanowane i doceniane. Jej podejście zgodne z duchem Montessori sprawia, że każde dziecko ma możliwość rozwijania się w tempie, które jest dla niego najbardziej naturalne i komfortowe, co stanowi fundament harmonijnego rozwoju zarówno intelektualnego, jak i emocjonalnego. Prywatnie pasjonatka jogi.

Zuzanna Łuczak

asystent nauczyciela

Wyższa Szkoła Nauk Stosowanych, Wydział Nauk społecznych, Kierunek: Psychologia (w trakcie)

 

Zawsze uśmiechnięta, ciepła i cierpliwa. Zamiłowanie do pracy z dziećmi miała od zawsze, dlatego swoją przyszłość chce wiązać właśnie z nimi. Praca z najmłodszymi sprawia jej wiele radości i daje ogromną satysfakcję; przebywając z nimi stara się widzieć świat ich oczami, który jest pełen ciekawości i inspiracji. W wolnym czasie  czyta książki, spaceruje, jednak największą pasją jest szydełkowanie maskotek dla najmłodszych.

Wiktoria Pinkowska

asystent nauczyciela

Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych Varsovia, Kierunek : edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna z językiem angielskim (w trakcie)

Język angielski w pedagogice Marii Montessori” kurs I i II stopnia, Centrum Uśmiechu Dziecka w Poznaniu

Certyfikat: Terapia w pedagogice Marii Montessori  – Centrum Uśmiechu Dziecka w Poznaniu

Certyfikat: Usprawnienie motoryki małej – Into the world

Certyfikat: inspiracje Marii Montessori – Centrum Edukacji i Animacji

 

Ciepła, wesoła i zawsze uśmiechnięta, posiada duże chęci samodoskonalenia się w różnych dziedzinach. Podczas pracy z najmłodszymi stawia przede wszystkim na przekazanie wiedzy w przyjemny sposób poprzez muzykę i sztukę. Swoją ścieżkę obrała dzięki rocznej pracy w wolontariacie. To właśnie ten szczególny krok pokazał jej, jaka współpraca z dziećmi jest wartościowa i pogodna. Prywatnie jest miłośniczką literatury, gier planszowych oraz jedzenia z różnych stron świata.”

Klaudia Pacholska

nauczyciel języka angielskiego

Uniwersytet WSB Merito- filologia angielska

Pozytywna, pełna ciepła i empatyczna. Praca z dziećmi daje jej dużo satysfakcji i zadowolenia. Wspiera ich w rozwoju i zdobywania wiedzy. Ważne jest dla niej, by były pewne siebie i samodzielne, dlatego z wielką chęcią i zaangażowaniem pomaga im poznawać świat poprzez praktyczne i poznawcze aktywności. Kluczowe jest dla niej indywidualne podejście do najmłodszych i zrozumienie ich potrzeb. Jako miłośniczka nauki języka angielskiego bardzo lubi dzielić się nim swoją wiedzą z dziećmi i uczyć ich coraz to nowszych zwrotów i wyrażeń, które mogą wykorzystać w życiu codziennym. Prywatnie uwielbia spędzać czas aktywnie, w gronie najbliższych, a także ceni sobie dobre kino.

Uniwersytet WSB Merito- filologia angielska

 

 

 

 

Zuzanna Żaglewska

asystent nauczyciela

Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa, Studiów Społecznych, studia drugiego stopnia, kierunek: Psychologia kliniczna

Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa, Studiów Społecznych, studia pierwszego stopnia, Kierunek: Psychologia emocji

Szkolenie: Rozwój emocjonalny dziecka od narodzin do wieku nastoletniego – Psychologia pod Lupą (certyfikat)

Szkolenie: Lęk i mechanizmy obronne –  Psychologia pod Lupą (certyfikat)

szkolenie: “Zaburzenia osobowości – rozpoznanie i wstęp do pracy terapeutycznej” (certyfikat) Centrum Psychologiczne Psychotesto

szkolenie: Trudne zachowania dzieci w szkole/przedszkolu – Instytut Doskonalenia Logopedów

Cambrige Assessment English- certyfikat znajomości j. angielskiego B2

Szkolenie: Trudne zachowania w szkole/przedszkolu, Instytut Doskonalenia Logopedów (certyfikat)

Umiejętności osobiste – Polska Akademia Rozwoj Przedsiębiorczości (certyfikat)

Certyfikat: Diagnoza psychologiczna dzieci i młodzieży, Centrum Psychoterapii i Coachingu – Centrum Psychoterapii i Coachingu

Kurs: Poradnictwo psychologiczne dla dzieci, Psychologia pod Lupą – w trakcie

 

Wrażliwość, wyrozumiałość i ciepło to cechy charakteryzujące Zuzannę. Posiada ogromny pokład miłości, którą chce się dzielić z innymi. Ważne dla niej jest wspieranie dzieci w trudnościach, jakie napotykają i emocjach, z którymi sobie nie radzą. Uważa, że dzieci to nasza przyszłość i chce mieć wkład w ich rozwój. Jest w trakcie studiów, jednak to nie koniec jej edukacji, ponieważ według niej ciągły rozwój jest kluczowy, by udoskonalać swoje kompetencje. Jest miłośniczką zwierząt i różnego rodzaju kuchni świata, a rodzina jest dla niej najważniejsza.