Kadra

ANGELIKA nauczyciel anglojęzyczny

studia podyplomowe „Edukacja Montessori w przedszkolu i szkole” Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Studia I stopnia: Edukacja wczesnoszkolna z językiem angielskim, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Wieltona w Legnicy.

Studia II stopnia: Pedagogika, specjalność- wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Kurs “Montessori dla pedagogów, warsztaty metodyki teorii i praktyki w środowisku Montessori z dziećmi w wieku 2,5-6 lat” Akademia Edukacji Montessori w Poznaniu

Zafascynowana pedagogiką Marii Montessori i twórczą edukacją, rozpoczęła swoją przygodę z pracą z dziećmi jako opiekunka w niepublicznym żłobku Montessori, a następnie kontynuowała praktykę w przedszkolu o tym samym profilu. Zawsze uśmiechnięty nauczyciel z głową pełną oryginalnych pomysłów i niesłabnącym entuzjazmem, fantastycznie nawiązujący kontakt z dziećmi.

MAGDALENA – nauczyciel

studia podyplomowe “Montessori dla pedagogów” – Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, studia podyplomowe, edukacja przedszkola i wczesnoszkolna

Uniwersytet  Zielonogórski, Wydział Pedagogiki, Socjologii i Nauk o Zdrowiu – studia pierwszego stopnia

Akademia Wychowania Fizycznego – studia drugiego stopnia

szkolenie z pedagogiki M. Montessori”Pomóż mi zrobić to samemu” Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori w Poznaniu, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli: szkolenia: “Rozwój psychospołeczny dziecka”, “Zasady skutecznej komunikacji z rodzicami”, “Pokaż mi świat, pokaż mi naturę czyli jak planować zajęcia na świeżym powietrzu’, “Sensoryczne zabawy dla najmłodszych’, “Elementy muzykoterapii dla najmłodszych”, “Skuteczne sposoby wspierania wczesnego rozwoju mowy”.

Odpowiedzialna i pełna ciepła osoba. Szybko nawiązuje kontakt z dziećmi, jest bardzo cierpliwa i czuła na ich potrzeby. W pracy z dziećmi najbardziej ceni uśmiech i zadowolenie dzieci. Zdecydowana optymistka, zawsze uśmiechnięta i zawsze pełna mnóstwa pozytywnej energii. Miłośniczka zdrowego trybu życia i sportów wszelakich (szczególnie lekkoatletyki i wspinaczki), prowadzi zajęcia z gimnastyki korekcyjnej i rytmiki. Ma uprawnienia trenera Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Jest ponadto nauczycielem uzdolnionym muzycznie potrafiącym znakomicie wykorzystać tą umiejętność w pracy z dziećmi.

BEATA – pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda

Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Wydział Studiów Edukacyjnych, studia pierwszego i drugiego stopnia, Pedagogika specjalna.

Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menedżerska, logopedia – studia podyplomowe.

Uniwersytet Wrocławski, Instytut Filologii Polskiej,  neurologopedia – studia podyplomowe.

Nauczyciel z wieloletnim stażem, posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi i  młodzieżą.. Liczne warsztaty, kursy szkolenia min. „diagnoza i terapia dziecka z wadą słuchu od 0 do 6 r.ż. (Polski Związek Logopedów),”Zajęcia plastyczne w rozwijaniu twórczych postaw dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” (Wojewódzki Ośrodek Metodyczny Poznań), „Dysleksja rozwojowa” (Polskie Towarzystwo Dysleksji), „Praca dziecka w świetle idei Korczaka” (Polskie Stowarzyszenie im. J. Korczaka krąg Wielkopolska) „Praca z dziećmi dyslektycznymi  metodą kinezjologii edukacyjnej p. Dennisona” (Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu.)

IZABELLA – nauczyciel anglojęzyczny

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, Wydział Studiów Edukacyjnych, Kierunek: Edukacja Przedszkolna i wczesnoszkolna z dydaktyką języka angielskiego

roczny kurs pedagogiczny Montessori Centrum Uśmiechu Dziecka Poznań

Szkolenia doskonalące warsztat pedagogiczny: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli: szkolenia: “Rozwój psychospołeczny dziecka”, “Zasady skutecznej komunikacji z rodzicami”, “Pokaż mi świat, pokaż mi naturę czyli jak planować zajęcia na świeżym powietrzu’, “Sensoryczne zabawy dla najmłodszych’, “Elementy muzykoterapii dla najmłodszych”, “Skuteczne sposoby wspierania wczesnego rozwoju mowy”.

Osoba niezwykle ciepła, cierpliwa i  pogodnie nastawiona do życia.  Matematykę finansową porzuciła dla pedagogiki bo zdecydowanie to jej świadomy wybór ścieżki zawodowej, a język angielski to “drugi język” obok polskiego (który opanowała perfekcyjnie mieszkając i pracując  ponad 10 lat w Wielkiej Brytanii). Prywatnie miłośniczka fitness, fotografii (ukończyła Child Photography Academy Ltd) oraz mama Joli i Emmy.

PAULINA – nauczyciel anglojęzyczny, psycholog

Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Wydział Studiów Edukacyjnych, Kierunek: Pedagogika elementarna i terapia pedagogiczna.

Uniwersytet Humanistyczno-Społeczny SWPS, Kierunek: Psychologia, Specjalność: psychologia kliniczna.

Wielkopolskie Towarzystwo Terapii Systemowej: 1,5 roczny kurs Terapii systemowej (w trakcie)

Bardzo dobra znajomość języków obcych; język angielski oraz  język niemiecki bdb. znajomość  na poziomie B2 (certyfikat).

Rozmaite doświadczenia zawodowe, począwszy od aktywności w wolontariacie, po pracę na stanowisku wychowawcy grupy przedszkolnej, do dnia dzisiejszego praca na stanowisku socjoterapeuty – prowadząc grupy wsparcia.  Jako psycholog  wnikliwie interpretuje zachowania dzieci. Jak mówi o sobie – nauczanie to jej pasja, a szczególnie bliska są jej koncepcje humanistyczne, pozwalające Dziecku być tym, kim chce.

                                             

   ANNA – nauczyciel 

Akademia Montessori  COGITUS Warszawie – kurs pedagogiki Montessori dla

nauczycieli przedszkoli i szkół podstawwych, szkolenia: “edukacja

kosmiczna-wychowanie kulturowe i przyrodnicze”, “nauka pisania z

wykorzystaniem metody M. Montessori”, “edukacja matematyczna z wykorzystaniem metody M. Montessorii”, “nauka czytania z wykorzystaniem pomocy Marii Montessori, “tworzenie pomocy dydaktycznych opartych o metodę M. Montessori”, “metody aktywizujące z małym dzieckiem”, “lekcje ciszy – zajęcia relaksacyjne”, “ABC pedagogiki Marii Montessori”

studia podyplomowe: Uczelnia nauk Społecznych w Warszawie, terapia pedagogiczna

studia drugiego stopnia: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, kierunek: poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna

studia pierwszego i drugiego stopnia:  Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Etnologia i antropologia kulturowa

Uniwersytet Wien we Wiedniu studia w ramach programu Erasmus

Pozytywnie nastawiona do życia miłośniczka książek. Ceni sobie kontakt z naturą, lubi podróże po świecie podczas których z radością poznaje inne kultury i kulinaria. Dąży do poszerzania swoich kompetencji pedagogicznych i terapeutycznych, by jak najlepiej współpracować z dziećmi. Sympatyczka zwierząt i entuzjastka zdrowego żywienia.

     

 

LUCYNA  – nauczyciel anglojęzyczny

“Dydaktyka Marii Montessori 2,5-6 lat” roczny kurs Centrum Edukacji Montessori w Poznaniu

studia podyplomowe: Wyższa Szkołą Pedagogiki i Administracji,  Wydział Edukacyjny, dydaktyka jezyka angielskiego w przedszkolu

studia drugiego stopnia: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunek: wychowanie wczesnoszkolne i nauczanie początkowe

studia pierwszego stopnia:  Uniwersytet im. Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, Wydział Edukacyjny, kierunek: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna

Jest osobą otwartą, cierpliwą i pogodnie nastawioną do życia.Odkrywając metodę Marii Montessori utwierdziła się w przekonaniu, że kluczowe w rozwoju dzieci jest dawanie im w codziennym życiu szansy na bycie samodzielnym, aby mogły poznawać świat odkrywając swoją osobowość i budując poczucie własnej wartości. Praca z dziećmi daje jej poczucie ogromnego spełnienia i radości

NATALIA nauczyciel

Studia II stopnia: Akademia im. Jakuba Paradyża w Gorzowie Wlkp, Kierunek: Pedagogika, specjalizacja: terapia pedagogiczna z arterterapią

Studia I stopnia; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba Paradyża w Gorzowie Wlkp., Kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna, Specjalizacja: pedagogika przedszkolna

roczny kurs: pedagogika 2,5-6 lat Montessori, Centrum Uśmiechu Dziecka w Poznaniu

Doświadczenie zawodowe zdobyła poprzez kilkuletnią pracę jako nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz jako mama – przez wychowywanie syna Nikodema. W pracy zawodowej stawia na samodzielność dzieci, a także na przygotowanie ich do dorosłego życia. Jest niezwykle pogodną i uśmiechnięta osobą. Lubi spacery po lesie, wędrowki górskie oraz pływanie. Jak mówi o sobie – największą motywacją do pracy jest uśmiech i radość dziecka.