Przedszkole Montessori Poznań, Kotki-Dwa.pl Puszczykowo | Kadra
15470
page-template-default,page,page-id-15470,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-7.7,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.1,vc_responsive

Kadra

LUCYNA – nauczyciel anglojęzyczny

studia podyplomowe „Dydaktyka języka angielskiego przedszkolu i szkole” Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji w Poznaniu

roczny kurs „Pedagogika Montessori 2,5-6lat”  Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori  w Poznaniu

Studia II stopnia: Wychowanie wczesnoszkolne i nauczanie początkowe, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Studia I stopnia: Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, Uniwersytet im. Kazimierza Wielkiego  w Bydgoszczy.

Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi zdobyła odbywając praktyki studenckie oraz podczas kilkuletniej pracy na stanowisku wychowawcy w przedszkolu.  Wybór ścieżki zawodowej to świadoma decyzja i jak mówi „fascynująca przygoda, pełna krętych ścieżek, lecz wiodąca do wspólnego celu”

ANGELIKA nauczyciel anglojęzyczny

studia podyplomowe „Edukacja Montessori w przedszkolu i szkole” Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Studia I stopnia: Edukacja wczesnoszkolna z językiem angielskim, Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Wieltona w Legnicy.

Studia II stopnia: Pedagogika, specjalność- wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.

Kurs „Montessori dla pedagogów, warsztaty metodyki teorii i praktyki w środowisku Montessori z dziećmi w wieku 2,5-6 lat” Akademia Edukacji Montessori w Poznaniu

Zafascynowana pedagogiką Marii Montessori i twórczą edukacją, rozpoczęła swoją przygodę z pracą z dziećmi jako opiekunka w niepublicznym żłobku Montessori, a następnie kontynuowała praktykę w przedszkolu o tym samym profilu. Zawsze uśmiechnięty nauczyciel z głową pełną oryginalnych pomysłów i niesłabnącym entuzjazmem, fantastycznie nawiązujący kontakt z dziećmi.

MAGDALENA – nauczyciel

studia podyplomowe „Montessori dla pedagogów” – Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, studia podyplomowe, edukacja przedszkola i wczesnoszkolna

Uniwersytet  Zielonogórski, Wydział Pedagogiki, Socjologii i Nauk o Zdrowiu – studia pierwszego stopnia

Akademia Wychowania Fizycznego – studia drugiego stopnia

szkolenie z pedagogiki M. Montessori”Pomóż mi zrobić to samemu” Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori w Poznaniu, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli: szkolenia: „Rozwój psychospołeczny dziecka”, „Zasady skutecznej komunikacji z rodzicami”, „Pokaż mi świat, pokaż mi naturę czyli jak planować zajęcia na świeżym powietrzu’, „Sensoryczne zabawy dla najmłodszych’, „Elementy muzykoterapii dla najmłodszych”, „Skuteczne sposoby wspierania wczesnego rozwoju mowy”.

Odpowiedzialna i pełna ciepła osoba. Szybko nawiązuje kontakt z dziećmi, jest bardzo cierpliwa i czuła na ich potrzeby. W pracy z dziećmi najbardziej ceni uśmiech i zadowolenie dzieci. Zdecydowana optymistka, zawsze uśmiechnięta i zawsze pełna mnóstwa pozytywnej energii. Miłośniczka zdrowego trybu życia i sportów wszelakich (szczególnie lekkoatletyki i wspinaczki), prowadzi zajęcia z gimnastyki korekcyjnej i rytmiki. Ma uprawnienia trenera Polskiego Związku Lekkiej Atletyki. Jest ponadto nauczycielem uzdolnionym muzycznie potrafiącym znakomicie wykorzystać tą umiejętność w pracy z dziećmi.

ALEKSANDRA – nauczyciel

Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Wydział Studiów Edukacyjnych, Pedagogika specjalna, studia pierwszego stopnia.

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, Zintegrowana Edukacja Przedszkolna i Wczesnoszkolna, studia drugiego stopnia

szkolenie ” Zycie praktyczne Montessori: dla pedagogów”  Centrum Uśmiechu Dziecka Montessori w Poznaniu, Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli: szkolenia: „Rozwój psychospołeczny dziecka”, „Zasady skutecznej komunikacji z rodzicami”, „Pokaż mi świat, pokaż mi naturę czyli jak planować zajęcia na świeżym powietrzu’, „Sensoryczne zabawy dla najmłodszych’, „Elementy muzykoterapii dla najmłodszych”, „Skuteczne sposoby wspierania wczesnego rozwoju mowy”.

W pracy stawia na indywidualne podejście, umożliwiające każdemu dziecku optymalny rozwój. Uwzględnia przy tym ich upodobania i zainteresowania. Jest osobą bardzo pogodną, cierpliwą, oraz kreatywną, dbającą o oryginalność, efektywność i atrakcyjność prowadzonych przez siebie zajęć. Dobra znajomość języka angielskiego przekazuje łącząc naukę z zabawą.

BEATA – pedagog specjalny, logopeda, neurologopeda

Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Wydział Studiów Edukacyjnych, studia pierwszego i drugiego stopnia, Pedagogika specjalna.

Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menedżerska, logopedia – studia podyplomowe.

Uniwersytet Wrocławski, Instytut Filologii Polskiej,  neurologopedia – studia podyplomowe.

Nauczyciel z wieloletnim stażem, posiada bogate doświadczenie w pracy z dziećmi i  młodzieżą.. Liczne warsztaty, kursy szkolenia min. „diagnoza i terapia dziecka z wadą słuchu od 0 do 6 r.ż. (Polski Związek Logopedów),”Zajęcia plastyczne w rozwijaniu twórczych postaw dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi” (Wojewódzki Ośrodek Metodyczny Poznań), „Dysleksja rozwojowa” (Polskie Towarzystwo Dysleksji), „Praca dziecka w świetle idei Korczaka” (Polskie Stowarzyszenie im. J. Korczaka krąg Wielkopolska) „Praca z dziećmi dyslektycznymi  metodą kinezjologii edukacyjnej p. Dennisona” (Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu.)

IZABELLA – nauczyciel anglojęzyczny

Wyższa Szkoła Pedagogiki i Administracji, Wydział Studiów Edukacyjnych, Kierunek: Edukacja Przedszkolna i wczesnoszkolna z dydaktyką języka angielskiego

roczny kurs pedagogiczny Montessori Centrum Uśmiechu Dziecka Poznań

Szkolenia doskonalące warsztat pedagogiczny: Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli: szkolenia: „Rozwój psychospołeczny dziecka”, „Zasady skutecznej komunikacji z rodzicami”, „Pokaż mi świat, pokaż mi naturę czyli jak planować zajęcia na świeżym powietrzu’, „Sensoryczne zabawy dla najmłodszych’, „Elementy muzykoterapii dla najmłodszych”, „Skuteczne sposoby wspierania wczesnego rozwoju mowy”.

Osoba niezwykle ciepła, cierpliwa i  pogodnie nastawiona do życia.  Matematykę finansową porzuciła dla pedagogiki bo zdecydowanie to jej świadomy wybór ścieżki zawodowej, a język angielski to „drugi język” obok polskiego (który opanowała perfekcyjnie mieszkając i pracując  ponad 10 lat w Wielkiej Brytanii). Prywatnie miłośniczka fitness, fotografii (ukończyła Child Photography Academy Ltd) oraz mama Joli i Emmy.

MAGDALENA – nauczyciel muzyki

Studia II stopnia: Uniwersytet im. A.Mickiewicza Pedagogika, specjalność: Edukacja medialna i technologie informacyjne

Studia II stopnia: Dolnośląska Szkoła Wyższa, kierunek dziennikarstwo i komunikacja społeczna , specjalność: dziennikarstwo muzyczne

Studia I stopnia: Akademia Muzyczna im. K. Lipińskiego we Wrocławiu, Wydział Kompozycji i Teorii Muzyki, specjalność: muzykoterapia

 Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna im. M. Karłowicza w Poznaniu, fortepian

 Szkolenie z teorii E.E.Gordona 

Celem zajęć muzycznych  jest wprowadzenie dziecka w świat muzyki poprzez zabawę, skupiając się przede wszystkim na elementach takich jak śpiew i ruch przy muzyce. Zajęcia sprawiają, że dzieci w sposób łatwy i przystępny przyswajają sobie takie abstrakcyjne pojęcia jak wysoki-niski dźwięk, czy też szybko-wolno, cicho-głośno. Dzieci mają możliwość gry na różnych instrumentach tzw. instrumentarium Orffa (w skład którego wchodzą: bębenki, tamburyna, grzechotki, trójkąty, dzwonki melodyczne). Ćwiczenia muzyczno-ruchowe  odbywają się z akompaniamentem pianina. Szczególnie zależy jej na wydobyciu twórczości każdego dziecka poprzez możliwość własnej ekspresji.

 Prywatnie mama Franka i Marcela.

Paulina – nauczyciel anglojęzyczny

Uniwersytet im. A. Mickiewicza, Wydział Studiów Edukacyjnych, Kierunek: Pedagogika elementarna i terapia pedagogiczna.

Uniwersytet Humanistyczno-Społeczny SWPS, Kierunek: Psychologia, Specjalność: psychologia kliniczna.

Bardzo dobra znajomość języków obcych; język angielski oraz  język niemiecki bdb. znajomość  na poziomie B2 (certyfikat).

Rozmaite doświadczenia zawodowe, począwszy od aktywności w wolontariacie, po pracę na stanowisku wychowawcy grupy przedszkolnej, do dnia dzisiejszego praca na stanowisku socjoterapeuty – prowadząc grupy wsparcia.  Jako psycholog  wnikliwie interpretuje zachowania dzieci. Jak mówi o sobie – nauczanie to jej pasja, a szczególnie bliska są jej koncepcje humanistyczne, pozwalające Dziecku być tym, kim chce.

Agata – nauczyciel

Ukończyła studia pedagogiczne o specjalności pedagogika opiekuńczo – wychowawcza pierwszego stopnia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Aktualnie kontynuuje naukę, na kierunku Pedagogika edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna również UAM. Jak mówi o sobie: od wielu lat wiedziała co będzie robić w życiu. Opieka, wychowanie i edukacja dzieci to jej pasja. Ambitna, kreatywna, sympatyczna, miła, pomocna ale przede wszystkim kochająca dzieci.

Prywatnie pasjonuje ją sport, przede wszystkim siatkówka. Posiada kwalifikacje do nauczania języka niemieckiego.

     ALEKSANDRA – nauczyciel anglojęzyczny

 

studia podyplomowe: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza,        Wydział Edukacyjny, kierunek: zarządzanie oświatą

studia drugiego stopnia: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, kierunek: edukacja elementarna i terapia pedagogiczna

studia pierwszego stopnia:  Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Wydział Edukacyjny, kierunek: pedagogika wczesnoszkolna i przedszkolna z językiem angielskim

 

Doświadczenie zdobyła jako lektor j. angielskiego w szkole językowej, oraz prowadząc zajęcia języka angielskiego w poznańskich przedszkolach. Wolontariuszka w Akademii Przyszłości, ponieważ ważne jest dla niej wyrównywanie różnic społecznych, poprzez racjonalną pomoc. Jestem optymistką, bardzo lubi aktywny tryb życia i zdrowe odżywianie. Interesuje się również ochroną praw zwierząt. Lubi spędzać czas z dziećmi, a praca z nimi dodaje jej energii i entuzjazmu.

NATALIA

Studia II stopnia: Akademia im. Jakuba Paradyża w Gorzowie Wlkp, Kierunek: Pedagogika, specjalizacja: terapia pedagogiczna z arterterapią

Studia I stopnia; Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba Paradyża w Gorzowie Wlkp., Kierunek: Pedagogika wczesnoszkolna, Specjalizacja: pedagogika przedszkolna

roczny kurs: pedagogika 2,5-6 lat Montessori, Centrum Uśmiechu Dziecka w Poznaniu (w trakcie)

Doświadczenie zawodowe zdobyła poprzez kilkuletnią pracę jako nauczyciel wychowania przedszkolnego oraz jako mama – przez wychowywanie syna Nikodema. W pracy zawodowej stawia na samodzielność dzieci, a także na przygotowanie ich do dorosłego życia. Jest niezwykle pogodną i uśmiechnięta osobą. Lubi spacery po lesie, wędrowki górskie oraz pływanie. Jak mówi o sobie – największą motywacją do pracy jest uśmiech i radość dziecka.